poniedziałek, 28 stycznia 2013

3. Mała czarna



Hej ; )

Jak wam minął dzień? Ja przeżyłam kolejny dzień, ciężki dzień. Dwa sprawdziany i kartkówka to stanowczo za dużo jak dla mnie. Ale cały najbliższy tydzień się tak zapowiada. Jeszcze muszę zrobić bibliografię ;c Kolejny tydzień,  o kolejny  tydzień do matury bliżej. Masakra ;c


Studniówki, półmetki, karnawał więc kreacja odpowiednie poszukiwane.
Na zdjęciu kilka propozycji ; )
Takie śliczne sukienki przydadzą się na każdą okazje ; ) 





Co myślicie o tych sukienkach? Bo ja się zakochałam. <3 
Która wam się najbardziej podoba? Może same macie jakaś podobną? 

 

1 komentarz:

  1. naprawdę świetne!
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na mojego i liczę na to samo jeśli ci się spodoba!
    http://willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    +NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >