poniedziałek, 4 lutego 2013

4. Bransoletki.

Hej.

Powróciłam, chciałam zrobić coś ze swoim blogiem przez weekend, dodać więcej notek ale zapomniałam hasła na konto. Za żadne skarby świata nie mogłam sobie przypomnieć, ale dzisiaj jakimś cudem mnie olśniło i oto jestem.


Poniedziałek nie zaczął się dla mnie dobrze,  kartkówka z polskiego nie poprawiła mi humoru. Jednak pocieszam się tym, że jeszcze 4 dni nauki, z czego jutro mam wolne i w końcu dwa tygodnie wolności od szkoły. 




Dziś chciałam wam pokazać bransoletki, które w ostatnim czasie bardzo mi się podobają.Najbardziej podoba mi się połączenie bransoletek z zegarkiem. Zegarek już mam, dlatego szukałam dodatków w sklepach w swoim mieście jednak nigdzie nie mogę znaleźć tego co by mnie zadowoliło. Widziałam za to parę fajnych na allegro, może w końcu uda mi się jakieś zamówić.















Co myślicie o takim połączeniu? Podoba wam się taka ilość bransoletek na ręce?
Które z tych zdjęć przypadło wam najbardziej do gustu?
Może same takie macie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >