poniedziałek, 18 lutego 2013

5. Szarlotka.

Hej  ;)

Myślałam, że kiedy będę miała ferie notatki na blogu będą codziennie. A tu error, nie ma w ogóle czasu.
Kiedy sama nie miała bloga zastanawiałam się dlaczego autorki innych blogów nie mają czasu napisać czegokolwiek na swoim blogu, teraz już doskonale rozumiem. 

Ale od tego tygodnia spinamy dupcie i jazda ; )

Przez cały ten tydzień byłam zalatana, jak nigdy. Dopiero wczoraj znalazłam czas żeby coś upiec, bo dawno tego nie robiłam. Padło na moje ulubione ciasto, szalotka. Mniami <3






  Ja teraz biorę lekturę w rękę i uciekam do mojego fotela <3

Jakie jest wasze ulubione ciasto?
Same coś pieczecie?
Może się pochwalicie, będzie mi bardzo miło ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >