wtorek, 19 lutego 2013

6. Moro.

Siemaneczko ; ) 

Kolejny dzień za mną, ciężki dzień. Coraz bardziej zaczynam dostrzegać uroki dorosłego życia, presje matury. Ale nikt nie obiecywał, że w życiu będzie łatwo ; ) 


Dziś chciałam pokazać parę zdjęć z moro ; ) Już od dawna chciałam kupić sobie coś w moro, w militarnym stylu. Jednak nie mogę ciągle znaleźć tego co mnie satysfakcjonuje. Patrzyłam na allegro jednak nie ma nic fajnego.  W sklepach, które mam w swojej okolicy to dopiero nic.







Co Wy myślicie o takich rzeczach?
Znacie jakiś sklep gdzie można kupić fajne rzeczy w takim stylu?
Może same coś macie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >