sobota, 23 lutego 2013

8. Rękawiczki do sprzątania.

Hej, podczas sprzątania wpadł mi do głowy pomysł na nowy post ; )

Sobota, u mnie dzień sprzątania, jak pewnie u większości z was. Raz w tygodniu sprzątam dokładnie swój pokój, i resztę  domu. Jednak nie cierpię gdy moje ręce są suche, narażone na kontakt z detergentami oraz kiedy lakier mi odpryskuje przez długotrwały kontakt z wodą. Znalazłam na to doskonały sposób. Nic rewelacyjnego. Rękawiczki do sprzątania nie są nikomu obce, ale ja nie chciałam zwykłych rękawiczek, chciałam mieć coś innego. Coś co ubarwi moje sprzątanie. Przydają się także gdy myję naczynia ; ) 

Rękawice nie są bardzo drogie. Są dostępne w trzech rozmiarach S, M, L.
Sama posiadam takie:



Ostatnio widziałam,że podobny model jest dostępny w Biedronce. Może się skusicie  ;>
A może już macie takie?
Co o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >