środa, 27 lutego 2013

9.Virtual fashion mania- różowy.

Cześć ; )

Dziś środa, trzeci dzień w szkole po dwutygodniowej przerwie. Jakoś mi się okropnie ciągnie czas w szkole. Rano nie mogę podnieść się z łóżka, a wieczorem ciężko mi zasnąć. Natłok zajęć i obowiązków robi swoje. Każdy dzień kartkówka, sprawdzian + powtórka do matury + czytanie lektur to dla mnie za dużo. Ale muszę dać radę ; )


Jednak nie o tym dziś ; ) Dziś chciałam powiedzieć o lakierze do paznokci, który kupiłam jeszcze przez ferie w Biedronce. Szukałam różowego lakieru, który pasowałby mi do koszuli. Chodziłam po drogeriach w moich mieście, ale nic nie mogłam znaleźć. Będąc na zakupach w Biedronce zobaczyłam lakier, który kosztował tylko 4 złote.Virtual fashion mania- różowy. Stwierdziłam, że kolor jest bardzo zbliżony, więc postanowiłam włożyć do koszyka. Wydawało mi się, że będzie to jakiś beznadziejny lakier, który po jednym dniu będzie odpryśnięty, będzie szybko się ścierał. Ale pomyliłam się. Lakier ma wspaniały kolor. Wystarcza nawet jedna warstwa a kolor jest wspaniały. Utrzymuje się na paznokciach naprawdę długo, po 3-4 dniach wygląda jak pierwszego dnia. Bardzo szybko schnie, co dla mnie jest wielkim plusem, ponieważ nigdy nie chce mi się czekać aż lakier wyschnie. Czytałam na wizażu recenzje, dziewczyny także zachwalają ten lakier. Mówią że jest łatwo dostępny.  A u mnie to wielki minus, bo nie wiem gdzie szukać tego lakieru. 







To pierwsze moje zdjęcia więc nie bądźcie dla mnie zbyt krytycznie.
Wiem, że paznokcie mam w okropnym stanie, ponieważ miałam tipsy na studniówkę.


Lakier mi się strasznie podoba. A co wy o nim sądzicie?
Macie jakiś kolor z tej firmy?
Wiecie gdzie można je dostać ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego to w prawym górnym rogu jest krzyżyk. Naciśnij i każdy będzie zadowolony. ; )

Obiektywna krytyka jak najbardziej ; >